Thursday 17 May 2012

Banyak Nak Cerita Ni...

Penatnya..hari ni hari penat saya kat sekolah. Dari pagi saya dah kena jaga exam dari 7.30am sampai la kawan saya ambil giliran pula pukul 9.00am. Okey lagi..tapi sebab saya ni jenis 'perut turun bendang', makna kata saya kalau nak start keje kena pekena nasi goreng paling kurang pun baru semangat 5S datang..hahaha. Sebab pukul 9.00 baru nak cari makan, lemau-lemau lah sikit saya pagi nih. Pastu kena lak duty bilik exam pukul 11.00..mau pukul 1.30 gitu saya leh makan. Lemau lah kan..baru nak siap2 balik, dengar interkom ada contact time lak pukul 2pm. Tak per, saya parking baik punya duduk depan sekali tepi pintu berangan nak jadi orang pertama kuar bilik gerakan tu. Alih-alih member datang ingatkan saya yang saya terlibat meeting lepas nih! Macam mana saya boleh lupa entah. Nasib baik..kalau tak jenuh menjawab. Penat weh jadik cikgu nih..apasal ntah saya tak jadik lawyer ke..doktor ke..*sila muntah*

Minggu lepas saya dan suami sambut birthday anak-anak. Sambut sekali harung gitu..hahaha punya kedekut mak bapak budak2 nih. Semua celebrate dari anak lahir bulan Jan, Mac, April terus ke Nov. Jadik, tak ada istilah pilih kasih. Kek pun En. Wan beli kat kedai. Saya kat rumah bersilat lepat masak nasi ayam dan puding nak jamu makan lunch. Tak sempat nak snap gambar nasi ayam dan puding marble saya. Lain kali lah menyusul dengan resepinya.


Lilin 5...untuk 4 orang..adakah En. Wan sengaja bagi signal suruh tambah sorang lagik??-pitam-

Apapun saya dan suami doakan anak-anak ini menjadi anak-anak yang soleh dan solehah dan pandai-pandai belaka. Semoga hubungan adik beradik ini kekal berbaik, saling membantu serta hormat menghormati begini sepanjang hayat.




 
 Hari tu balik taska, Fatihah kasi kad ni sempena Hari Ibu..walaupun confirm dia mungkin tukang lekat-lekat dan gunting aje, selebihnya cikgu taska buatkan..tapi saya sangat bangga dan rasa nak tunjuk pada semua org kad anak saya bagi ni. Walaupun masa bagi tu Fatihah cakap..."Ummi, ni I'ah punya tau, simpan balik". *ceh,kasi pinjam je rupanya*



(^_^)


 

Ehem-ehem..meja kopitiam saya dah sampai kat dapur..pasni boleh lah feeling2 breakfast kat Old Town ye..


daa..
tgk?? buat entry pun sekali harung..punya lah penat..

No comments:

Post a Comment

komen anda dialu-alukan...tp jagalah sama hati yang membacanya ;)