Friday 24 February 2012

Kus Semangat!

Hati ni berdebar-debar...
Macam tengah tunggu anak bawak balik keputusan periksa..
Menang ke kalah???
Kalau menang, bos kata esok tak yah sekolah..cuti kemenangan..
Maklumlah..lawan sekolah sebelah..jiran a.k.a musuh tradisi katanya...katanyalah..
Bukan bos saya kata..org lain yg kata..
Oh, menang ke? dengar dari jauh bunyi macam akan menang..
Sekali..
Dengar budak2 sekolah sebelah menyanyi2 kat depan pagar sekolah ni..lagunya bunyi gembira..
Huk..sekolah aku kalah gamaknya..tak cuti le esok...


Tukar tajuk...




Ayam Goreng Oats... resepinya kat sini ye..

Lawan bola je tadi...kalah pun tak per..janji semangat kesukanan tu ada...jgn gaduh-gaduh hanya kerana bola..malu lah! banyak hal lagi kita boleh buat gaduh..hahaha...


3 comments:

  1. Assalamualaikum..
    mcm best jer nak ratah ayam goreng oats tuu... :)

    ReplyDelete
  2. Hehe..kalau anak-anak mesti suka nih..berkhasiat juga sbb ada oats.

    tq HaSue..(^_^)

    ReplyDelete
  3. memang sedap walaupon tanpa oat...sbb aku ni mmg xmkn oat..hubby aku bli oat konon2 nak diet..last2 xpired xde org mkn..huhu..kalo awal2 dpt resepi ni aku buat byk2..xla membazir..dia siap bli botol beso lak tu..

    ReplyDelete

komen anda dialu-alukan...tp jagalah sama hati yang membacanya ;)