Tuesday 27 December 2011

Nak Ituuuuu

Salam..
Sejak akhir-akhir ni saya adalah sangat mengidamkan sejenis kuih ni..hehehe. Bukan...o..bukan sebab saya dah ehem-ehem mengidam-ngidam nih. Orang tak ehem-ehem pun ada gak ngidam-ngidam tau. Saya pernah try buat sekali duluu...tapi tak menjadi. Hancus! sedey nyer tak terkata. Tak tau lah sbb suhu oven tak betuii ke..salah uli ke...

Kali ni saya menggoogle lagi..saya nak cuba jugak buat kuih nih sampai jadi. Banyak resepi saya jumpa. Cuma jadi tak jadi je. Bahan saya dah beli. Tinggal nak buat je..Ya Allah, semoga saya ada kekuatan nak buat kuih ni lagi sekali.

Doakan ye...

Doakan kuih nih menjadi...

Doakan saya menguli dengan penuh kasih sayang...

Kuih yang saya nak try masak sangat-sangat nih...





Gambar sumber ihsan pokcik google

Tart telur!


No comments:

Post a Comment

komen anda dialu-alukan...tp jagalah sama hati yang membacanya ;)