Monday 19 December 2011

Oh, Prince Arthur...Ko Buat Aku Tido Pukul 12

Merlin
Gambar adalah Google

Dia dah datang balik...saya mmg suka tengok cerita nih...sapa suka juga silalah angkat tangan! Saya suka Prince Arthur tu..sapa suka juga sila angkat tangan lagi sekali...hahaha. Merlin musim ke-4 dah ko..saya dulu tengok dari masa Lady Morgana yang cun tu menjelma jadi monster ke apa ntah dulu..sampai lah hari tu tgk musim 4 nih kuasa dia dah makin bertambah.

Actually saya jarang tgk tv...tp kalau yang saya suka tu..saya follow la. Sanggup tu tido lambat hahaha. Hari tu episod hari Jumaat saya tgk dah. Best. Tp Merlin ditayangkan pada hari Ahad, pukul 10.30 mlm - 12 tgh mlm. Jumpa di depan tv masing-masing ye..
daa..

1 comment:

  1. As'salam Pn Ila

    Salam pagi, singgah kesini pulak sebab pernah ikuti cerita Merlin ni. Tapi tak lah rajin sangat, dok tengok2 gitu jer..hehe

    ReplyDelete

komen anda dialu-alukan...tp jagalah sama hati yang membacanya ;)